.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پاسخ دانشگاه آزاد بابل به درج یک خبر در شمال نیوز
پاسخ دانشگاه آزاد بابل به درج یک خبر در شمال نیوز

در پی درج خبری به نقل از سایت بازتاب آنلاین با عنوان " دکتری بدون آزمون دختر رئیس دانشگاه " در پایگاه خبری شمال نیوز جوابیه ای از سوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل ارسال گردید که عینآ درج می گردد.

باسمه تعالی

مدیریت محترم سایت وزین بازتاب آنلاین و شمال نیوز

سلام علیکم

احترامأ در مورد خبر ثبت شده در سایت شمال نیوزکد خبر : 47774به تاريخ 28 تير و بازتاب آنلاین ضمن تکذیب این مطلب به اطلاع می رساند:
1-بر اساس ابلاغیه شماره 3536/ 21 مورخ 31/6/86 شورای هدایت استعدادهای درخشان وزارت علو ،تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی فارغ التحصیلان ممتاز کارشناسی ارشد دانشگاه ها ( اعم از ازاد و دولتی) را بر اساس ضوابط و مقررات در مقطع دکترای تخصصی در همان رشته و گرایش پذیرش می نماید.بدیهی است که بر اساس قانون اساسی کشور جمهوری اسلامی ایران تمامی افراد می توانند از امکانات کشور استفاده ، ودر خصوص ادامه تحصیل بهره مند گردند. لذا رئیس دانشگاه بودن پدر متقاضی نافی این امر نخواهد بودو این شخص حق طبیعی استفاده از امکانات کشور را دارد.

2-برابر بخشنامه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص روسأی پیشکسوت که دارای سابقه درخشان اجرایی بوده اند و بنا به پیشنهاد دفتر اسناد و مدارک دانشگاه آزاد اسلامی در پائیز 1387 مقرر گردید مجموعه کتابهای یادها و یادگارها منتشر گردد ، که قبل از چاپ کتاب عالم عامل (خاطرات حجه الاسلام و المسلمین حسن قلی پور) هشت جلد دیگر نیز از این مجموعه در سطح کشور به چاپ رسیده بود و این کتاب اخیر در خصوص روند ایجاد،رشد و بالندگی دانشگاههای آزاد اسلامی واحد بابل وقائم شهر می باشد که توسط دفتر اسناد و مدارک دانشگاه آزاد اسلامی چاپ و منتشر گردید. فلذا مدارک ارائه شده در صفحات آغازین این کتاب و پیام جناب دکتر جاسبی ومدیر کل دفتر اسناد و مدارک دانشگاه آزاد اسلامی سندی بر این مدعا است.

معاونت آموزشی و پژوهشی و فن آوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل


" شمال نیوز "با توجه به اینکه منبع خبر فوق سایت خبری بازتاب آنلاین بوده است مناسب بود مسولان دانشگاه این جوابیه برای سایت فوق ارسال می نمودند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حسين محمدي 29 تير 1390
جوابيه دانشگاه آزاد بابل كاملا درست مي باشد و مشكلي نمي تواند وجود داشته باشد در ارتباط با ادامه تحصيل اين شخص.
شعبان بزرگی 29 تير 1390
سلام
از دورتبریک می گویم برای بعضی انتقادها ارزش قائلم اما همین قدر که از حوزه وارد نشده اید کافیست
نا شناس 29 تير 1390
به نظر من جوابیه دانشگاه آزاد بسیار بد و موضوع را پیچیده تر نمود
ما در دانشگاه آزاد معاونت آموزشی و پزوهشی نداریم
هر کردام یک معاونت جداگانه است
پاسخ را می بایست روابط عمومی دانشگاه می داد که نداد

شبه وارد شده به بخشنامه دانشگاه آزاد و وزارت علوم نبود بلکه به نحوه اجرا بود اینکه ایشان در ان کتاب خود را عالم عامل معرفی کرده
واینکه دختر ایشان شاگرد اول شده البته با کمک اساتید
وسوم هنوزش درسش تمام نشده شاگرد اول شده و از سهمیه ممتازین استفاده نموده است
نا شناس 31 تير 1390
اولا دختر ایشان در دوره کارشناسی هم در دانشگاه دولتی مازندران با معدل بالای 17 و چاپ مقاله ISI فارغ التحصیل شد. آیا آنجا هم کمک اساتید بوده؟؟ فرزند رئیس دانشگاه بودن جرم است؟؟؟؟ ثانیا اگر کتاب عالم عامل را مطالعه بقرمایید خود ایشان هیچ جای کتاب به خود لغب عالم عامل را نداده اند بلکه منتشرکننده کتاب که سازمان مرکزی دانشگاه بوده این لغب را به ایشان داده است
نا شناس 31 تير 1390
از این مملکت اسلامی این این معجزات بعید نیست
علي 4 مرداد 1390
از هول حليم افتاديد تو ديگ ... بابا اونجا چه خبره ؟ دلم برا رئيسش سوخت.. بايد پاسخگو مدير روابط عمومي باشد نه معاون آموزشي...كاره اداري نكرديد.. درضمن اينقد با آبروي ديگران بازي نكنيد... بترسيد از آخرت... اگر يك در صد درست نباشد شما در برابر خدا چه پاسخي داريد؟
محمد 7 مرداد 1390
دانشگاه آزاد بابل حکم ملک شخصی ریاست محترم این واحد را دارد... داماد وسایر اعضای خانواده هم ایضاً ... این وصله!!! های ناجور به ریاست مادام العمری پدر بعد پسر این واحد نمیاد!!!!!!!!!!!!!!!!!
نا شناس 6 خرداد 1391
سلام چه خبر جالبی بود؟؟
ali 19 خرداد 1391
وقتی در این دانشگاه استاد کتاب میفروشد و صراحتا اعلام میکند که باید کلاس خصوصی بیایی تا نمره قبولی بگبری چه انتضاری میشود داشت استاد نتاج متاسف هستم برای شما این بولها خوردن ندارد
نا شناس 26 شهريور 1392
احتمالا چون هیچیک از معاونت ها مسولیت این کار رو نپذیرفتندآقای رییس همه معاونت ها رو یک کاسه کرده تازه رییس سابق قصد داره دخترش رو به عنوان عضو هیات علمی به گروه جامعه شناسی واحد بابل به زور باج به مقامات بالاتر سازمان جا بندازه و شنیده ها حاکی از اونه که گروه مذکور رو که خیلی هم مورد حمایتش بودند به دلیل نپذیرفتن دخترش و عدم شایستگی تهدید کرده.
نا شناس 8 دي 1394
نتاج استاد زبان رو میگی ؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.